tag:blogger.com,1999:blog-7921279101327968484.comments2023-02-15T12:19:21.747+02:00Αλεξανδρος ΣουτσοςΑλεξανδρος Σουτσοςhttp://www.blogger.com/profile/16602669725821678751noreply@blogger.comBlogger33125tag:blogger.com,1999:blog-7921279101327968484.post-51880367919687352552012-11-29T04:52:30.809+02:002012-11-29T04:52:30.809+02:00Mystery age, a construction gang turned up to star...Mystery age, a construction gang turned up to start erection a area on the crude in lot. <br /> <br />The [url=http://poa7.000space.com/ysd.html]236570[/url] <a href="http://kamachu.000space.com/msu.html" rel="nofollow">378839</a> [url=http://daclac.000space.com/jsd.html]209476[/url] <a href="http://mios.my-board.org/sdu.html" rel="nofollow">885494</a> [url=http://mios.my-board.org/osd.html]556500[/url] green people's 5-year-old daughter as a consequence took an attracted on in all the <br /> <br />eagerness growing on next door and pooped much of each habits observing the workers.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7921279101327968484.post-14692301248233350502009-04-07T01:37:00.000+03:002009-04-07T01:37:00.000+03:00Δεν θ'αναφερθώ σε ρατσισμό, αλλά σε διάκριση, διότ...Δεν θ'αναφερθώ σε ρατσισμό, αλλά σε διάκριση, διότι έχω την εντύπωση ότι το θέμα έχει ήδη διευρυνθεί πέρα από ζητήματα 'ράτσας' και εθνικής καταγωγής. <BR/><BR/>Έχω την αίσθηση ότι η κυπριακή κοινωνία είναι από τις κοινωνίες εκείνες που περιθωριοποιούν οποιαδήποτε ομάδα ατόμων αποκλίνει από το εδραιωμένο πρότυπο συμπεριφοράς - μετανάστες, αλλόθρησκους, ομοφυλόφιλους, πόρνες, καλλιτέχνες, ανάπηρους, ηλικιωμένους, ψυχικά νοσούντες- στα πλαίσια του προσδιορισμού της ταυτότητας του 'κέντρου'. Υπάρχει μια επικράτεια υποκειμένου-αυτή συνήθως είναι πολυπληθής και κατευθυνόμενη από το σύστημα εξουσίας, που ενώ διαμορφώνει και προστατεύει την ταυτότητά της, αναπόφευκτα δημιουργεί και μιαν επικράτεια (θεωρούμενων)αποβλήτων όντων, η οποία δεν εμπίπτει μέσα στο καλοσχηματισμένο πρότυπο της μάζας και συνήθως είναι μειονότητα μέσα σε μια κοινωνία.΄Αυτή η τάση της περιθωριοποίησης και της γκετοποίησης ατόμων τα οποία δεν εμπίπτουν μέσα στον κανόνα δεν ξέρω κατά πόσον λειτουργεί με βάση το κοινωνικό ένστικτο της επιβίωσης ή αν η έννοια της ένταξης σε κλειστά σύνολα και της 'εξορίας' του διαφορετικού από μια κοινωνική ομάδα είναι μια έννοια που το εκάστοτε σύστημα εξουσίας προωθεί προκειμένου να διαιωνίζει το καθεστώς του μέσα στα πλαίσια του 'έθνους' και του 'κράτους'. <BR/><BR/>Την γκετοποίηση και την περιθωριοποίηση των ατόμων που αποκλίνουν από τον κανόνα μπορεί να δείξει ξεκάθαρα και η κοινωνική γεωγραφία της Λευκωσίας. Προσέξτε την διπολικότητα: <BR/><BR/>διαχωριστική γραμμή βορείου κράτους/νοτίου κράτους,<BR/><BR/>παλιά Λευκωσία/Μακαρίου-στην παλιά Λευκωσία συγκεντρώνονται μετανάστες, πόρνες, καλλιτέχνες (που μπορεί να ναι και ιντελλιγκέντσια που πληρεί εν τέλει μόνο τα επιφανειακά κριτήρια), χαρμάνια, καμένοι, ενώ 'αντίθετα'- στο αντιθετικό δίπολο δηλαδή- στην Μακαρίου σουλατσάρει 'όλος ο καλός ο κόσμος' που φροντίζει να χαίρει άκρας βεβαιότητας για το 'είναι' του και την ταυτότητά του.<BR/> <BR/>Κυριακή, Holiday Inn και πάρκο Αρχαιολογικού Μουσείου - τρανταχτή απόδειξη πώς η κυπριακή κοινωνία ξερνάει τους μετανάστες της - δεν υπάρχει καμιά διάδραση ανάμεσα στις εκατοντάδες σριλανκέζων που βρίσκονται εκειπέρα κάθε κυριακή και στους κυπρίους. <BR/><BR/>Ψυχιατρείο Αθαλάσσας-μηδαμινές οι προσπάθειες αποθεραπείας και ένταξης των ατόμων στον κοινωνικό ιστό - άνθρωποι για αποτοξίνωση, άτομα που έχουν εκδηλώσει σχιζοφρένεια ή μανιοκατάθλιψη στεγάζονται στον ίδιο χώρο, αντιμετωπίζονται παρόμοια και ζουν μέσα σε συνθήκες που ακόμα κι αν δεν είχες αναπτύξει κάποιας μορφής ψυχικό νόσημα, θα ανέπτυσσες... Γιατί ούτε καν ο θεσμός της ψυχιατρικής κλινικής, δεν βοηθά αυτά τα άτομα να ξεπεράσουν το πρόβλημά τους; γιατί διαιωνίζει με τέτοιο τρόπο την γκετοποίηση τους και φροντίζει στο αυριανό τους βιογραφικό, όταν και αν αποθεραπευτούν, να το επισημαίνει με κόκκινα γράμματα, για να ξερει το κέφάλαιο ή η δημόσια υπηρεσία ποιον'εμπιστευτεύεται'; μήπως τα θεσμικά όργανα της εκπαίδευσης και της κλινικής δεν είναι τόσο αθώα και άμοιρα εξουσίας όσο φαίνονται;<BR/><BR/>Τουρκοκύπριοι-άλλο τεράστιο κεφάλαιο- πώς είναι και πώς νομίζουμε εμείς ότι είναι...και έτσι είναι αν έτσι νομίζετε έχει καταλήξει το κεφάλαιο με τους Τουρκοκυπρίους. Τα τέρατα της ιστόρίας, οι αρχέγονοι εχθροι του ελληνισμού και άλλα αίσχιστα. Δεν μπορώ δυστυχώς να αναφερθώ σε διάκριση χωρίς να εμπλέξω το συστημα εξουσίας. Η εντύπωση που μορφώνεται και μας πουλιέται για το 'αλλο' λειτουργεί σχεδόν πάντα στα πλαίσια του εθνικού και του απώτατου οικονομικού συμφέροντος. Έχω την αίσθηση πως όσο είμαστε υποχείρια εξουσίας, οποιασδήποτε εξουσίας, είτε θεσμικής, είτε διαχυτης και ρηματικής θα επιπίπτουμε στο σφάλμα να αντιμετωπίζουμε τον άλλο με βάση όλες τις ταμπέλες που του έχουν αποδοθεί και έχουν υπερκεράσει την ιδιότητά του, ως ΑΝΘΡΩΠΟΥ. <BR/><BR/>Προς το παρόν αυτά.<BR/>Έλενα...ΒΟΥΚΩΛΟΣhttps://www.blogger.com/profile/14472095509383433246noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7921279101327968484.post-87460226627934695122009-04-05T21:01:00.000+03:002009-04-05T21:01:00.000+03:00καταρχήν osr δεν απαντάω όχι για λόγους αβρότητας ...καταρχήν osr δεν απαντάω όχι για λόγους αβρότητας αλλά επειδή για διάφορους λόγους δεν είμαι εγώ σε θέση να βάλω κανένα στη θέση του. Ναι, μπορεί να είμαι ο ιδιοκτήτης αυτού του μπλογκ αλλά δεν είμαι ιδιοκτήτης της λειτουργίας του σχολειασμού.<BR/><BR/>Η αμεσοδημοκρατική απάντηση στις αναρτήσεις γίνεται μεν για να έρθει σε επαφή ίσως και αντιπαράθεση ο αναγνώστης με τον ιστολόγο αλλά κυρίως για να επωφεληθούν οι άλλοι αναγνώστες από τις απόψεις του (αναγνώστη) με όποιο τρόπο αυτοί θεωρούν καλύτερο. Έτσι λοιπόν δεν μπορώ να κάνω τον διαιτητή στο μπλογκ μου όπως γίνεται σε άλλα ιστολόγια. <BR/><BR/>άκουσα ωραίες ιδέες, απίστευτα χρήσιμες για την έρευνα μου. Αυτό που προετοιμάζω είναι σίγουρα ερωτήσεις που θα μαζέψω από το ίντερνετ και θα τις ρωτήσω απευθείας στα άτομα που θεωρώ ότι έχουν ενδιαφέρουσες απόψεις πάνω στο θέμα (και εδώ δεν αποκλείω τους ίδιους του ρατσιστές... τους εξτρίμ).<BR/><BR/>Εδώ τίθεται βέβαια το ερώτημα αν δια της νομοθεσίας απαγορεύουμε τον ρατσισμό και τα κόμματα που τον υποστηρίζουν, είναι το ίδιο ρατσιστικό; Είναι βέβαια μια σιγουριά στα χέρια μας ότι δεν θα έρθουν στην εξουσία ρατσιστικές ιδεολογίες (τουλάχιστον με τις εκλογές), αλλά από την άλλη είναι μια προπαγάνδα και ένας αποκλεισμός μια κοινωνικής ομάδας που για κάποιο λόγο γίνανε ρατσιστές.<BR/><BR/>Αποποιείται δηλαδή η κοινωνία των ευθυνών της ως προς αυτές τις ομάδες και προσπαθεί να καλύψει τα λάθη της νομοθετώντας εναντίον ατόμων που όπως και να το κάνουμε δεν ήρθαν... από το διάστημα.<BR/><BR/>Αντί να κοιτάξει στο κορμό της και τις κοινωνικές εκείνες ομάδες που σε κάποιες περιπτώσεις ίσως να παρερμήνευσαν την ανεργία δια μέσω του ρατσισμού (...για παράδειγμα).Αλεξανδρος Σουτσοςhttps://www.blogger.com/profile/16602669725821678751noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7921279101327968484.post-88370840982260376632009-04-05T13:13:00.000+03:002009-04-05T13:13:00.000+03:00ξέχασα να αναφέρω ότι το παιδί της εκπομπής που στ...ξέχασα να αναφέρω ότι το παιδί της εκπομπής που στον αέρα φαινόταν ψύχραιμος<BR/><BR/>μου έγραψε με μεγάλη ανακούφιση νάσαι καλά φίλε και ότι έχει σπαστεί πάρα πολύ και δεν ξέρει τι να κάνει<BR/><BR/>κυπραίοι σχιζοφρενείς, δεν ξέρουμε τι μας γίνεταιosrhttp://osr55.wordpress.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7921279101327968484.post-54639304951550171952009-04-05T13:11:00.000+03:002009-04-05T13:11:00.000+03:00καταρχήν αγαπητέ φίλε για λόγους "αβρότητας"όταν κ...καταρχήν αγαπητέ φίλε για λόγους "αβρότητας"<BR/><BR/>όταν κάποιοι μαλάκες γράφουν κάποια σχόλια στο κείμενο σου μην τους απαξιώνεις γράφοντας τους στα @@ σου <BR/><BR/>από κει και πέρα, αναλόγως τι θεωρείς ότι είναι ο ρατσισμός<BR/><BR/>μήπως είναι "ρατσισμός" αυτό που μια μεγάλη μερίδα κυπραίων λένε για τους "μισητούς καλαμαράες"<BR/><BR/>που βρίζουν τα παιδιά της ελδυκ <BR/> <BR/>φυσικά αυτός ο "ρατσισμός" έχει την κοινωνιολογική και ιστορική του<BR/>εξήγηση που αν θες στην εξηγώ μετά<BR/><BR/>το καλοκαίρι έγινε καυγάς στην αγιάναπα μεταξύ κυπραίων και εγγλέζων μαύρων <BR/><BR/>με αφορμή αυτό το γεγονός τέθηκε το ερώτημα μια εκπομπή μουσικού κυπριακού ραδιοσταθμού όπου ο παρουσιαστής είναι "καλαμαράς" αν οι κυπραίοι είναι ρατσιστές και με ποιους λαούς<BR/><BR/>εκατοντάδες μηνύματα κατέφτασαν και οι πλείστοι κομπλεξικοί κυπραίοι βγάζοντας τον χειρότερο τους εαυτό έγραφαν στο παιδι που είναι ελλαδίτης<BR/><BR/>ότι είναι ρατσιστές με τους "καλαμαράες" ελλαδίτες και ότι μισούν τους έλληνες κλπ <BR/><BR/>στον αέρα δεν είπε τίποτα το παίδι πήγε να το ρίξει στην πλάκα<BR/><BR/>ένοιωσα την ανάγκη να του στείλω μήνυμα ότι μην δίνεις σημασία αυτά στα κάνουν για σπάσιμο τα κομπλεξικά που δυστυχώς έτσι έμαθαν<BR/><BR/>αυτό πάει από τον καιρό που δυστυχώς κάποιοι καπηλεύθηκαν και οικειοποιήθηκαν την αγάπη προς την ελλάδα που ένοιωθε και νοιώθει ο μέσος κύπριος <BR/><BR/>και έτσι πολύ απλοικά ομιλούντες οι "άλλοι" ετεροκαθοριστήκαν και είπαν εμείς δεν είμαστε "έλληνες" και μπλα μπλα <BR/><BR/>αυτά προς το παρόνosrhttp://osr55.wordpress.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7921279101327968484.post-53529805481003884942009-04-05T10:35:00.000+03:002009-04-05T10:35:00.000+03:00Ρατσισμός είναι το δικαίωμα σου στην διαφορετικότη...Ρατσισμός είναι το δικαίωμα σου στην διαφορετικότητα,εξάλλου η ύψιστη δικαιοσύνη είναι ύψιστη αδικία. Μήπως και ο ρατσισμός έναντι του ρατσισμού είναι κι αυτός ρατσισμός;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7921279101327968484.post-44907763252299529412009-04-05T07:37:00.000+03:002009-04-05T07:37:00.000+03:00τελικά τι είναι ρατσισμός;είμαι ρατσιστής εγώ που ...τελικά τι είναι ρατσισμός;<BR/>είμαι ρατσιστής εγώ που δεν θέλω τους ξένους δίπλα μου αλλά στη δικιά τους πατρίδα κοντά στους δικούς τους ανθρώπους στο δικό τους περιβάλλον να ζουν όσο γίνεται πιο ευτυχισμένοι, να δημιουργούν;<BR/>Ποιές είναι αυτές οι συνθήκες που αφήνονται να εξαναγκάζουν κάποιον να αφήσει γονείς, σύζυγο, παιδιά, φίλους, τον τόπο που γεννήθηκε και να βρεθεί σε ένα αφιλόξενο περιβάλλον σύγχρονος σκλάβος;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7921279101327968484.post-18660405558138479762009-04-05T06:37:00.000+03:002009-04-05T06:37:00.000+03:00File anlexandre poli kali i idea sou gia to ntokim...File anlexandre poli kali i idea sou gia to ntokimanter me thema ton ratsismo.AN kai xilioipomeno stin ousia omos kanis den asxolithike pote sovara me afto to koinoniko fenomeno. Prosopiki mou apopsi ine oti tha eprepe na epikentrothis se 2 katigories anthrwpwn ,stous en dinami ratsistes kai s´aftous pou epesan thimata ratsistikon simperiforwn i ine evalotoi pros aftes. Episis endiaferon tha itan na akousoume ti gnomi nearwn atomwn(ane3artitou ideologias)afenos men giati i stasi twn megaliterwn se ilikia ligo os poli ine gnosti ,afeterou de oi apopsis twn newn ine aftes pou kathreftizoun to mellon kai tis opoies prooptikes iparxoun gia opoiesdipote allages.Afta en oligis kai xoris na thelo se kamia periptosi na kano ton upovolea sto olo egxirima sou pou outos i allos apo to thema tou kai mono ine ikano na provlimatisi.<BR/><BR/>E.CAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7921279101327968484.post-69652923669414196522009-03-22T10:47:00.001+02:002009-03-22T10:47:00.001+02:00φίλε άλεξ, το χτεσινό ήταν κάτι το ασυνήθιστο για ...φίλε άλεξ, <BR/>το χτεσινό ήταν κάτι το ασυνήθιστο για όλους μας. ίσως όχι ακριβώς πρωτόγνωρο, άμα σκεφτώ τα όσα λέει ο Μαρίνος, αλλά σίγουρα πολύ ασυνήθιστο. Πολύ ετερόκλητο πλήθος το εχτεσινό τζαι πολλοί μπορεί να είχαν την εμπειρίαν τέθκοιων πορειών που την Ελλάδαν, αλλά πολλοί φαντάζομαι όχι. Γι' αυτόν μεν αναμένεις ότι εννά το πιάμεν που την πρώτην, σιγά-σιγά. <BR/><BR/>Πάντως τα πράματα αλλάσσουν τζαι στην Κύπρον, τζαι αλλού. Στες "δημοκρατίες" η δυναμική διαφοροποιείται. Οι πολίτες έχουν πιο ενεργόν ρόλον στα πράματα, εν ψηφίζουν απλώς. Τζαι τούτον ξεκινώ να το νιώθω τζαι στην Κύπρον. Οι πολίτες μπορούν να αποφασίζουν το τι εννά γινεί το ΓΣΠ, οι πολίτες φκάλλουν προς τα έξω ειδήσεις που θα περνούσαν απαρατήρητες, οι πολίτες καταγράφουν βίντεο, οι πολίτες διαμαρτύρονται. <BR/>Ελπίζω να είναι επιτυχημένον τζαι ως αποτέλεσμαν τζαι να κρατήσει τζαι η δυναμική, να μεν ξεφουσκώσει.<BR/><BR/>Τζαι όσα λαλεί ο Μαρίνος εν σωστά, το 2003 ήταν μια περίοδος αναβρασμού αυθόρμητου με τους ηγέτες τζαι τα ΜΜΕ να παρακολουθούν μουδιασμένοι τζαι ο κόσμος να ξαφνιάζεται που την ίδιαν του την αντίδρασην<BR/><BR/>ΕρυκίνηAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7921279101327968484.post-79825960741723450912009-03-22T10:47:00.000+02:002009-03-22T10:47:00.000+02:00φίλε άλεξ, το χτεσινό ήταν κάτι το ασυνήθιστο για ...φίλε άλεξ, <BR/>το χτεσινό ήταν κάτι το ασυνήθιστο για όλους μας. ίσως όχι ακριβώς πρωτόγνωρο, άμα σκεφτώ τα όσα λέει ο Μαρίνος, αλλά σίγουρα πολύ ασυνήθιστο. Πολύ ετερόκλητο πλήθος το εχτεσινό τζαι πολλοί μπορεί να είχαν την εμπειρίαν τέθκοιων πορειών που την Ελλάδαν, αλλά πολλοί φαντάζομαι όχι. Γι' αυτόν μεν αναμένεις ότι εννά το πιάμεν που την πρώτην, σιγά-σιγά. <BR/><BR/>Πάντως τα πράματα αλλάσσουν τζαι στην Κύπρον, τζαι αλλού. Στες "δημοκρατίες" η δυναμική διαφοροποιείται. Οι πολίτες έχουν πιο ενεργόν ρόλον στα πράματα, εν ψηφίζουν απλώς. Τζαι τούτον ξεκινώ να το νιώθω τζαι στην Κύπρον. Οι πολίτες μπορούν να αποφασίζουν το τι εννά γινεί το ΓΣΠ, οι πολίτες φκάλλουν προς τα έξω ειδήσεις που θα περνούσαν απαρατήρητες, οι πολίτες καταγράφουν βίντεο, οι πολίτες διαμαρτύρονται. <BR/>Ελπίζω να είναι επιτυχημένον τζαι ως αποτέλεσμαν τζαι να κρατήσει τζαι η δυναμική, να μεν ξεφουσκώσει.<BR/><BR/>Τζαι όσα λαλεί ο Μαρίνος εν σωστά, το 2003 ήταν μια περίοδος αναβρασμού αυθόρμητου με τους ηγέτες τζαι τα ΜΜΕ να παρακολουθούν μουδιασμένοι τζαι ο κόσμος να ξαφνιάζεται που την ίδιαν του την αντίδρασην<BR/><BR/>ΕρυκίνηAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7921279101327968484.post-84795053343540504372009-03-22T01:36:00.000+02:002009-03-22T01:36:00.000+02:00Φίλε Αλέξανδρε,για άλλη μια φορά τα έγραψες όπως ε...Φίλε Αλέξανδρε,<BR/>για άλλη μια φορά τα έγραψες όπως είναι τα πράγματα.<BR/><BR/>Επέτρεψέ μου να σου πω ακόμα κάτι: η πρώτη φορά που οι πολίτες της Κύπρου έδειξαν να "παίρνουν την κατάσταση στα χέρια τους" τα τελευταία 30 χρόνια, δειλά- δειλά ήταν όταν άνοιξαν τα οδοφράγματα. <BR/><BR/>Τότε, κόμματα και πολιτεία, το Κράτος γενικά, εκείνα τα πρώτα κρίσιμα 24ωρα έμεινε εκκωφαντικά άφωνο. <BR/><BR/>Δεν ήξερε τι γραμμή να δώσει, δεν ήξερε ποια ήταν η "ορθή πορεία των πραγμάτων" που οι Ε/Κ έπρεπε να πάρουν. Ήταν ένα μπάχαλο , εκείνος ο Απρίλης του 2003, με άτομα να πηγαινοέρχονται ελεύθερα στα σπίτια τους στα κατεχόμενα,χωρίς να υπάρχει απολύτως κανένας χαρακτηρισμός (δες: προδότης/πατριώτης, τουρκόφιλος/αγωνιστής κλπ). Ήταν μια "λευκή νομιμότητα" που χάραξαν οι πολίτες.<BR/><BR/>Έπειτα, ολοι σηκώστηκαν από τον καναπέ τους όταν έπρεπε να αποφασίσουν για το περιβόητο Σχέδιο Αναν. Ηταν τότε, που πέρα από τις κομματικές επιταγες, οι Ε/Κ ήθελαν να εκφράσουν την άποψή τους. Βγηκαν στους δρόμους και επιχειρηματολόγησαν για το ΟΧΙ ή το ΝΑΙ τους, ανάλογα. <BR/><BR/>Και τότε, πολλά ήταν τα κόμματα που φοβήθηκαν. Ένιωσαν αδυναμία να ελέγξουν τους πιστούς τους ψηφοφόρους. Ήταν μια λαϊκή εξέγερση υπεράνω ιδεολογιών και κομμάτων. <BR/><BR/>Έβλεπες αριστερούς και δεξιούς στις ίδιες εξέδρες, τους χτεσινούς "προδότες" με τους "αγωνιστές" να παθιάζονται για τα ίδια συνθήματα...Τους ομονοιάτες να είναι το ίδιο με τους αποελίστες! (ναι! κι όμως έγινε...!)<BR/><BR/>Και σήμερα, βλέπω ακριβώς την ίδια σπίθα ξεσηκωμού. Ο κόσμος της Κύπρου, μπορεί καθημερινά να σηκώνεται ήρεμος, να πηγαίνει στη δουλειά του, να βλέπει τις ίδιες τηλεμπούρδες καθημερινά και να δείχνει πως "βαριέται να ασχοληθεί" αλλά άρχισε -επιτέλους- να θέλει να φωνάξει. Και να νιώθει πως "πρέπει να δείξει τη διαμαρτυρία του" για όλα όσα τον ενοχλούν.<BR/><BR/>Είναι η αρχή. Η δημοκρατία μας σιγά σιγά ωριμάζει...!<BR/><BR/>ΥΓ.: Απολογούμαι για τη μεγάλη ανάρτηση...MARINOShttps://www.blogger.com/profile/08198755224248054740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7921279101327968484.post-12227945335133547832009-03-21T10:50:00.000+02:002009-03-21T10:50:00.000+02:00μη φωναζεις osr , θα τους ξυπνησεις...μη φωναζεις osr , θα τους ξυπνησεις...Nasoshttps://www.blogger.com/profile/01272195574455799824noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7921279101327968484.post-81338787937692092612009-03-19T15:17:00.000+02:002009-03-19T15:17:00.000+02:00η σημερινή αθώωση των άθλιων μπάτσων από τους "εντ...η σημερινή αθώωση των άθλιων μπάτσων από τους "εντιμότατους" δικαστές δεν είναι ερέθισμα;<BR/><BR/>κάντε κάτι ρε <BR/><BR/>είσαστε φοιτητές μίσιμου<BR/><BR/>γαμώ το φυτικό σας α-κίνημα γαμώAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7921279101327968484.post-22620547625043110092009-03-17T02:34:00.000+02:002009-03-17T02:34:00.000+02:00k egw parasitw...evarethika reskeftumai stin kafet...k egw parasitw...evarethika re<BR/>skeftumai stin kafeteria tou panepistimiou: o kronos trwei ta paidia tou-Goya pano pasto 1 metro panw sta tzamia katanalogian = H kupros trwei ta paidia tis. <BR/>tin allagi den tin vlepume enosw sumbainei arga e kai na vouliaxoun oi prospa8eies ektos tha epipleoun entos...? <BR/>telospantwn en aplo to thema: einai aparaithto na uparxei panta enan ere8isma, enan aitima gia diadrash kai kapoioi outw apokaloumenoi (apo ta upokeimena tis epikrateias) 'vlakes' kai 'adkiaseroi' na gureuoun k na anakaloun touto to aitima.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7921279101327968484.post-27770523589416788232009-03-14T12:18:00.000+02:002009-03-14T12:18:00.000+02:00παρασιτώ...παρασιτώ...Αλεξανδρος Σουτσοςhttps://www.blogger.com/profile/16602669725821678751noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7921279101327968484.post-1582948734996732412009-03-05T21:13:00.000+02:002009-03-05T21:13:00.000+02:00Φίλε σε χάσαμε! Ζεις;;;Φίλε σε χάσαμε! <BR/><BR/>Ζεις;;;MARINOShttps://www.blogger.com/profile/08198755224248054740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7921279101327968484.post-83279738884646290182009-02-26T20:17:00.000+02:002009-02-26T20:17:00.000+02:00Αλέξανδρε,πονάνε οι αλήθειες σου, αλλά δυστυχώς δε...Αλέξανδρε,<BR/>πονάνε οι αλήθειες σου, αλλά δυστυχώς δεν έχεις καθόλου άδικο.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7921279101327968484.post-11987066265314649342009-02-25T16:03:00.000+02:002009-02-25T16:03:00.000+02:00φιρφιρί είμαι στην μαλάκια τε και μαλθάκια νήσο κύ...φιρφιρί είμαι στην μαλάκια τε και μαλθάκια νήσο κύπρο<BR/><BR/> από το σωτήριον έτος 2002 οπόταν και πήρα το πτυχίο μου και εγκατέλειψα την ομορφότερη φοιτητούπολη του κόσμου<BR/><BR/>7 χρόνια νομίζω δεν είναι λίγα δαμέσα δα<BR/><BR/>εκτοτε κινούμαι ανελλιπώς στον χώρο της θεόστραβης θέμιδας<BR/><BR/>λόγω αυτής μου της ιδιότητας ειδικά έχω έρθει σε επαφή με κάθε καρυθκιάς καρύδι <BR/><BR/>τύπους "σοβαρούς" με κοστουμουθκια και γραβατούες οι λεγόμενοι χαρτογιακάδες, οποίοι είναι οι πλέον βρωμεροί και απομυζούν τον απλό άνθρωπο<BR/><BR/>έχω γνωρίσει από πολύ κοντά τον κάθε κεντικελένη τυχάρπαστο άχρηστο της κοινωνίας ο οποίος επειδή επιασε μυστρί που ήταν 19 χρονων έγινε ντιβέλοπερ και πουλά τις άθλιες όλο προβλήματα τρύπες του για χρυσάφι,<BR/><BR/> ενδεικτικά ένα πρόσφατο παράδειγμα προ δύο ημερών<BR/>μονάρι στον άη δομέτιο 70 χιλιάδες λίρες ΣΥΝ το ΦΠΑ δηλαδή πέραν των 80 χιλιάδων λιρών<BR/><BR/>έχω γνωρίσει από πολύ κοντά αυτούς που μας εξουσιάζουν και κάθε πέντε χρόνια τους ψηφίζουν τα αρνιά τους και το μόνο που έχω να πω είναι εμετός!<BR/><BR/>το κράτος είναι ανύπαρκτο, στην κύπρο τα πάντα λειτουργούν από τύχη και στο ρελαντί<BR/><BR/>ο λόγος που φαίνονται ότι λειτουργούν είναι γιατί η κρατική μηχανή της κύπρου είναι πάααρα πολύ μικρή<BR/><BR/>παραδείγματα ανυπαρξίας του κράτους χιλιάδες<BR/><BR/>121 άνθρωποι σκοτώθηκαν λόγω ανυπαρξίας ελέγχου της πολιτικής αεροπορίας<BR/><BR/>η αστυνομία είναι το πλέον διεφθαρμένο τμήμα της κοινωνίας χωρίς να χρειάζεται να επεκταθώ νομίζω ε<BR/><BR/>τρία βρέφη πέθαναν λόγω ανυπαρξίας του κράτους και της ηλεκτρομηχανολογικής υπηρεσίας που δεν φρόντισε να ελέγξει τις συσκευές που σκότωσαν τα μωρά στο ίπποκράτειο, το ιπποκράτειο λειτουργεί εκ νέου εδώ και καιρό<BR/><BR/>η στέγη του ΘΟΚ έπεσε και μόνο από θαυμα δεν θρηνήσαμε εκατοντάδες νεκρούς,<BR/><BR/>ο ΘΟΚ είναι εκεί διαλυμένος και δεν κουνήθηκε φύλλο<BR/><BR/>και άλλα πολλά <BR/><BR/>ΚΥΠΡΑΙΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ!<BR/><BR/>θα σου απαντήσω εγώ στο ερώτημα που έβαλες στο παλληκάρι που είχε την ατυχία να σπουδάσει δαμέσα δα<BR/><BR/>τώρα που ήρτα κύπρο θα ΠΡΑΤΤΩ<BR/><BR/>και θα κάνω πράξη αυτα που πιστεύω και δεν θα γράφω απλώς κλανιές και μαλακιούλες στο ίντερνετ όπως πράττουν οι πλείστοι το 99.99% δαμέσα δα όπου γράφουν απλά για να εκτονώνονται και να βγάζουν τα σώψυχα τους<BR/><BR/><BR/><BR/>επανειλημμένωςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7921279101327968484.post-52352854767980718532009-02-24T10:24:00.000+02:002009-02-24T10:24:00.000+02:00@osr Αν τζιαι δεν το συνηθίζω να παρτάρω (υπερασπί...@osr Αν τζιαι δεν το συνηθίζω να παρτάρω (υπερασπίζομαι) τους συμπατριώτες μου εντούτοις, η φαντάζουμαι, σχετικά μικρή παραμονή σου στο νησίν δεν σου επέτρεψεν να σχηματίσεις μιαν καθολικήν εικόναν τζιαι δεν σε αδικώ. Τζιαι εγιώ μόλις επέστρεψα που τον Καναδάν τζιαι την Αγγλίαν όπου είδα τζιαι εγνώρισα άλλον κόσμον με απογοήτευσεν. Όμως αν κάτσεις να δεις τα πράματα με την ευρύτερην εικόναν πιστεύκω θα συνηδειτοποιήσεις πως ο κάθε λαός εν σφυρηλατημένος που τες εμπειρίες τους.<BR/>Ναί, είμαστεν ρατσιστές (κακώς) γιατί όποιος λαός εμπόρεσεν να κατασκευάσει πλοία ήρτεν τζιαι μας εγάμησεν τα πάτερα. Η δε εγγυητές μας τζιαι προστάτες μας, τζιαι τζίνους που επιστέψαμεν (Ελλάδα) τζιαι τζίνους που μας επεβλήθησαν (Αγγλία, Τουρκία, Αμερική) μας εγαμήσαν τα πάτερα επίσης. Βασικά καλόν πράμαν που μη Κυπραίον δεν είδαμεν, ενώ τα ελάχιστα καλά που μας εφέραν οι ξένοι (μια σχετικά αποτελεσματική γραφειοκρατία των Εγγλέζων) δεν τα αξιοποιούμεν.<BR/>Άμαν όμως μπεις στον κόπο να γνωρίσεις κόσμον πέραν του πανεπιστημίου/χώρου εργασίας ή όπου τζιαι να συναναστρέφεσαι τότε θα δείς πως δέννεν ούλλα άσπρον τζιαι μαύρον. Με το ίδιον σκεπτικόν θα έπρεπεν να κρίνω εγώ την Ελλάδαν ούλλην που τους Αθηναίους τζιαι μόνον ή να συμπεριλάβω τζιαι τους φιλόξενους Κρητικούς που εγνώρισα, τζιαι τους ευγενέστατους Ροδίτες τζιαι Κερκυραίους;<BR/><BR/>@ Σούτσος.<BR/><BR/>Το ερώτημαν "Γιατί ήρτες στην Κύπρο;" μου το εκάμαν τζιαι εμέναν όταν επέστρεψα στα πάτρια εδάφη. Τους απάντησα "Τζίνον που έπρεπεν να ρωτάτε είναι 'Τωρά που ήρτες τί θα κάμεις;"<BR/><BR/>φιλικάfirfirishttps://www.blogger.com/profile/12235589128491959058noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7921279101327968484.post-69240508263916319902009-02-22T00:07:00.000+02:002009-02-22T00:07:00.000+02:00αγαπητέ μου φίλε, μα πολύ αγαπητέ μου φίλε που είχ...αγαπητέ μου φίλε, μα πολύ αγαπητέ μου φίλε που είχες την ατυχία να περάσεις τα καλύτερα χρονια της ζωής σου στην ίσως χειρότερη πόλη του τίποτα <BR/><BR/>σου εύχομαι καλό κουράγιο!!!! <BR/><BR/>ένα επεξηγηματικό κείμενο γιατι η κυπριακή μαλακία είναι έτσι όπως είναι<BR/><BR/>http://osr55.wordpress.com/2009/02/04/<BR/>Κυπραίοι: από το άροτρο στο διάστημα<BR/>Μετάβαση στα σχόλια <BR/><BR/>Η Κύπρος πέρασε από την εποχή του αρότρου στην εποχή του διαστήματος μέσα σε 40 χρόνια και κάτι<BR/>η δεκαετία του 50 της κύπρου δεν έχει καμιά σχέση με την εποχή των 00s, οι πλείστοι κύπριοι την εποχή εκείνη δεν είχαν καν τουαλέττα στο σπίτι <BR/><BR/><BR/><BR/>η κύπρος δεν πέρασε απολύτως καμιά μεταβατική περίοδο αλλά όλα κινούνταν με αστρονομικές ταχύτητες χωρίς να προλαβαίνει ο κόσμος να τις αφομοιώνει<BR/><BR/>ενώ οι δυτικές χώρες πέρασαν από βιομηχανική επάνασταση, αστικοποιηση, κοινωνικές ζυμώσεις, σταδιακή ανάπτυξη τεχνολογίας καλλιτεχνικές ανησυχίες<BR/><BR/>η “πνευματική” κύπρος την δεκαέτία του 50 ”στεγαζόταν” στην λευκωσία ως επί το πλείστον και αποτελείτο από τους γλύφτες των εγγλέζων οι οποίοι σπούδαζαν στα όξφορτ και στα σα-σεξ οι οποίοι νόμιζαν ότι είναι αριστοκράτες και μας κυβερνούν και σήμερα <BR/><BR/>μέ την “ανεξαρτησία” και τα όσα επακολουθήσαν μέχρι και σήμερα οι κυπραίοι δεν είχαν ποτέ την ευκαιρία υποστούν κοινωνικές, καλλιτεχνικές, επιστημονικές ζυμώσεις με όλες τις προεκτάσεις που έχουν αυτά στην ζωή του μέσου κυπραίου<BR/><BR/>ο σύγχρονος κυπραίος είναι ένας άνθρωπος χαμένος χωρίς ταυτότητα και χωρίς προσωπικότητα<BR/><BR/>η δουλοπρέπεια και ηττοπάθεια που έχει, υπάρχει σε όλες τις εκφάνσεις της μίζερης ζωης του<BR/><BR/>και επιτείνεται από την καθημερινή διαπίστωση ότι η μόνη “αξία” είναι το χρήμα και το μέσο, αφού χωρίς αυτά δεν κάνεις τίποτα στο βασίλειο της αναξιοκρατίας<BR/><BR/>ο κυπραίος είναι ένα άτολμο πρόβατο χωρίς αυτοπεποίθηση που (νομίζει ότι) παίρνει “αξία” μόνο από τα υλικά αγαθά που μαζεύει και επιδεικνύει ακριβώς επειδή δεν έχει τίποτα άλλο να επιδείξει<BR/><BR/>ένας κενός άνθρωποςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7921279101327968484.post-21680471330878414262009-02-21T11:49:00.000+02:002009-02-21T11:49:00.000+02:00Τα είπε και για μένα ο Κουτσό πιο πάνω. Απλά θα πρ...Τα είπε και για μένα ο Κουτσό πιο πάνω. Απλά θα προσθέσω ότι ώρες ώρες είναι αβάστακτη η μοναξιά του διαφορετικού.<BR/><BR/>Θα προσθέσω σύνδεσμο για το μπλογκ σου στα Κυπριακά μπλογκς.<BR/>http://kypriakablogs.blogspot.com/Lexi_penitashttps://www.blogger.com/profile/16132879381441377763noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7921279101327968484.post-8607995492253359042009-02-20T10:22:00.000+02:002009-02-20T10:22:00.000+02:00Aν σκεφτόμασταν και εμείς έτσι όταν είμασταν νέοι ...Aν σκεφτόμασταν και εμείς έτσι όταν είμασταν νέοι (υποθέτω πρέπει να είσαι 20άρης και κάτι) τότε μπορεί να μην αφήναμε την κατάσταση να παρεκτραπεί όπως την άφησαν και οι γονείς μας.Αλλά η αποχαύνωση συνεχίζεται ποικιλοτρόπως,με σύστημα και σκοπό.Δεν διερωτάται κανείς γιατί κανένας δεν βγαίνει στους δρόμους να διαμαρτυρηθεί?<BR/>Μας κατάφεραν το καλύτερο νοητικό πλήγμα ώστε να μην διεκδικούμε τίποτε.Ετσι ο καθένας για τον εαυτόν του.Λείπει η συλλογικότητα και η κοινωνική αλληλεγγύη.Λείπει το πάθος και η περιέργεια για οποιαδήποτε διαφορετικότητα.<BR/>Αλλά αν τα πράματα είναι έτσι και στο πανεπιστήμιο τότε φίλε είμαστε σαν κοινωνία <BR/>ε ξ ο φ λ η μ έ ν η .koutsohttps://www.blogger.com/profile/10583961870031994456noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7921279101327968484.post-31361363874796198562009-02-18T18:44:00.000+02:002009-02-18T18:44:00.000+02:00@ Μαρίνο σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου. "Αλλα επε...@ Μαρίνο σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου. "Αλλα επειδή μας ενοχλούν, κάνουμε πως τις έχουμε ξεχάσει.."<BR/>βέβαια μην ξεχνάς ότι όταν κάποιος ξεχνάει είναι και χαρούμενος...Μακάριος που λέμε!<BR/>Είδα το directory σου. Φαίνεται να έχεις κάνει πολλή δουλειά. Αν δεν σου είναι κόπος θα ήθελα να εμφανίζομαι και εγώ στα μπλογκ σου..δεν με θεωρώ ελληνικό μπλόγκ, αλλά κυπριακό καθώς μιλάω για την εδώ κοινωνία. Ευχαριστώ, με εκτίμηση Αλέξανδρος Σούτσος, ο ίδιος.<BR/>@ 21 γραμμάρια... Συμφοιτητή Δημήτρη, δεν πιστεύω σε πνευματικά δικαιώματα. Μπορείς να κάνεις ότι θέλεις στο μπλογκ μου, δηλαδή "σου"...δηλαδή "μας"Αλεξανδρος Σουτσοςhttps://www.blogger.com/profile/16602669725821678751noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7921279101327968484.post-11958697719379433692009-02-15T14:35:00.000+02:002009-02-15T14:35:00.000+02:00Αλέξανδρε, ετοιμάζω το νέο τεύχος του περιοδικού "...Αλέξανδρε, ετοιμάζω το νέο τεύχος του περιοδικού "21Γραμμάρια" που θα κυκλοφορίσει την ερχόμενη, μάλλον, εβδομάδα στο πανεπιστήμιο και θέλω την άδειά σου για να συμπεριλάβω αυτό το κείμενο (ή μέρος του).<BR/><BR/>δημήτρηςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7921279101327968484.post-39786291658712346872009-02-15T14:32:00.000+02:002009-02-15T14:32:00.000+02:00Είπες πολύ μεγάλες αλήθειες ! Μπορεί να ακούγονται...Είπες πολύ μεγάλες αλήθειες ! Μπορεί να ακούγονται σκληρές για μας τους Έλληνες της Κύπρου, είναι όμως αλήθειες. <BR/><BR/>Και ως α-λήθειες, τις αναγνωρίζουμε μόνο κατά βάθος και φυσικά δεν τις ξεχνούμε... Αλλα επειδή μας ενοχλούν, κάνουμε πως τις έχουμε ξεχάσει..<BR/><BR/>Καλή σου συνέχειαMARINOShttps://www.blogger.com/profile/08198755224248054740noreply@blogger.com